Garantie

Het leveren van goede producten en een goede service vinden wij erg belangrijk. Toch komt het wel eens voor dat er een bestelling beschadigd raakt tijdens transport of dat er iets anders gebeurt waardoor u aanspraak kunt maken op garantie. Mocht er iets mis zijn met uw bestelling vragen wij u binnen 14 dagen contact met ons op te nemen. Indien het gebrek binnen de garantie valt zullen wij het product indien mogelijk kosteloos vervangen. Is dit om wat voor reden dan ook niet mogelijk ontvangt u het gehele aankoopbedrag retour. 


Klachten

Hoewel we proberen alles in goede banen te leiden kan het voorkomen dat er iets niet helemaal loopt zoals gepland. Heeft u een klacht of bent u niet tevreden? Geef dit dan zo snel mogelijk per e-mail aan ons door (info@relivingthepast.nl). Samen proberen we dan tot een passende oplossing te komen. Blijft er een geschil? Dan kunt u deze voorleggen aan een geschillencommissie of u kunt uw klacht aanmelden bij het Europees ODR platform (http://ec.europa.eu/odr).


 

Sorteer op

Klantbeoordelingen ♡

WEBWINKELKEURWIDGET

Gastenboek ♡

  • 27-11-2020 - Hoi Nikki, jammer te horen dat je ermee gaat stoppen....  lees meer
  • 11-06-2020 - Hoi Nikki,

    Bedankt voor het snel leveren van mijn bestelling. Super...  lees meer
  • 05-02-2020 - Hoi Nikki, bedankt voor de mooie bestelling, het was inderdaad...  lees meer
Plaats een bericht, dat vinden we leuk! ♡

Nieuwsbrief ♡

Meld je aan voor onze nieuwsbrief en blijf op de hoogte van alle nieuws, kortingen & ontwikkelingen! ♡
Aanmelden

Nieuws! ♡

Lieve klanten,

Er is, naast de geboorte van ons zoontje, een mooie en unieke kans op mijn pad gekomen waardoor ik heb moeten besluiten per uiterlijk eind Maart 2021 de webshop tot nader order volledig te sluiten. Er is een kans dat ik hem ooit zal heropenen, maar daar kan ik op dit moment geen uitspraken over doen. De webshop zal niet verkocht of overgenomen worden, Reliving the Past blijft mijn "kindje".

Gedurende deze periode hanteren we een langere levertijd: binnen 2-5 werkdagen wordt je bestelling verzonden. Daarnaast worden er geen nieuwe producten meer ingekocht en verkopen we uitsluitend uit voorraad. Actuele voorraden worden genoemd op onze webshop bij elk artikel. Het kan wel zijn dat er in de loop der tijd nog "nieuwe" artikelen online komen omdat ik onze opslag leeg ga maken en wellicht nog mooie schatten vind.

Ook geef ik gedurende deze periode geen styling- & interieuradvies meer.

Ik heb met heel veel plezier de afgelopen jaren de webshop gerund en zal dat de komende maanden ook nog met heel veel passie blijven doen. Ik hoop op jullie begrip en vraag ook zeker jullie hulp om zo snel mogelijk en op een fijne manier te kunnen stoppen, achterblijvend met een lege opslag.

Heel veel liefs,

Nikki

© 2017 - 2020 Reliving the Past | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel